FREDAG!!!

är helt slut och magen kurrar.....
nu är första skolveckan avklarad.. och det känns som om man inte haft sommarlov. jag brukar annars känna mig utvilad, och trots att jag vilat mig under sommaren så känner jag mig inte utvilad på något sätt..

syrran kom precis med after-eight så mumsar i mig det nu.. o hon sa att de där röda skorna återigen finns på Wedins! imorgon ska jag fan köpa dem. jag letade under halva sommaren men hittade inga i min storlek och sen så fanns det inga kvar alls och jag hoppas verkligen att de inte tagit slut än för jag VILL verkligen ha dessa skor!!!

förresten så har syrran lagt upp några bilder från Mallorca.. det e bara att gå in på eelin.bilddagboken.se o checka in bilderna..

har simundervisat idag, andra gången efter sommarlovet och jag har verkligen saknat barnen och att åka till Gusse..

jag har hittat tapeter som jag vill ha till sovrummet!! men jag är inte så säker på att T gillar dem. nej, det tror jag verkligen inte... men jag funderar på att föreslå en kompromiss, jag väljer till sovrummet så får han välja till vardagsrummet.. hoppas han går med på det!! nu är det inte så långt kvar tills vi flyttar och vi har inte packat så värst mycket, men en hel del har vi gjort ändå. börjar längta efter flytten, känns lite tråkigt att vara hemma i lägenheten eftersom det känns tomt - inga tavlor på väggarna och många grejer har vi packat ner...

nu ska jag gå o njuta av min helg!!
magen kurrar..................

Kommentarer
Piggelin skriver

Du kan använda din charm att övertala din T för tapeten i sovrummet:-)
Kram!

2006-08-25 @ 23:16:41
URL: http://dansarengirl.blogg.se
Piggelin skriver

Heej!
Jaa jag ska börja skolan på måndag! Spääänande!! Ska läsa deaf cultur,edecutation, dance theraphy och english... Jag har varit här nu snart i två veckor...Skoj!... Lycka till med flyttningen, läste nånstans att ni flyttar till Norr! Välkommen! Jag bor själv i Norr!:-) Jättebra område! Kram!

2006-08-27 @ 00:18:15
URL: http://dansarengirl.blogg.se
Piggelin skriver

Jag skrev fel, ska läsa education...:-D kram!

2006-08-27 @ 00:19:50
URL: http://dansarengirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0