irriterad....

jag bloggade för några dagar sen och jag skrev en hel del men så försvann texten bara. därefter sket jag i att blogga igen.

är LYCKLIG över Carros guld i EM! den tjejen är verkligen speciell.. en helt vanlig tjej från vårt lilla sverige men ändå så speciell....

har idag varit på stan och växlat pengar till resan. jag o syrran drar till sthlm på fredag. älsklingen kör oss sen till arlanda. vi flyger 07.30. ska bli härligt och mysigt med syrran...
läste idag om brännmaneter som invaderat medelhavet. hoppas vi slipper råkas på några maneter.....

det doftar mat här.. blir potatis med lax - himla gott..

har kollat lite mer på tapeter.. köket är klart, har hittat tapeter till sovrummet o hallen också men vi får se... det är väldigt svårt att bestämma sig.. jag som har belutsångest, men denna gången verkar det gå rätt bra ändå..

imorgon ska jag hem och packa - till mallorca och till flytten.. tur att familjen hjälper till med packningen..

nej nu ska jag gå o äta..

min syrra är bäst i hela världen (hon ville att jag skulle skriva det, men det e i och för sig sant :) )

sanar dig min älskling!

vink


Kommentarer
elin skriver

du måste inte...;)

2006-08-10 @ 20:05:43
URL: http://eelin.blogg.se
en blå fugl ved navn desirèe skriver

heihei!!! grattis med leiligheten, så underbart..er svartsjuk (vet det er feil ord, men kommer ikke i håg den riktige ordet):P men iaff på norsk -misunnelig - på dig o thomas!!!lengter og lengter å kjøpe min egen leilighet, men det blir inte her i trondheim, så vi hoppas vi kan flytte til oslo om 10 mnd, og DÅ ska vi kjøpe :D ellers ville jeg ønske deg og elin god tur til mallorca:) vi hørs min kära maj..krampussar

2006-08-13 @ 15:58:40
Jenny I skriver

Hallo min namne! Bara tala om att jag hittat hit och kommer att följa denna blogg. Hörde även om lägenheten o allt, grattis! Jag avundas dig, vill också flytta och inreda på nytt.. :-) Hoppas ni har det toppen därnere vid Medelhavet, här regnar det.... Kram!

2006-08-13 @ 20:33:24
URL: http://jennyi.blogg.se
elin skriver

syrran, det går trögt med dina uppdateringar ser jag.. antagligen så behöver du peppas lite, så här kommer lite pepp från mig. kom igen, skriv lite nu!;)

2006-08-21 @ 18:48:35
URL: http://eelin.blogg.se
Jenny skriver

Ina: tack!! allt bra med dig?? bara bra här, började skolan igen idag.. vad gör du nu för tiden? kram o puss

2006-08-22 @ 22:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0