nu så var sommarlovet slut......

ja nu så  var sommarlovet slut. idag började jag skolan igen efter ett skönt sommarlov. och precis som adina sa så kommer detta sommarlov att vara en av de bästa någonsin..

jag har hunnit  med så mycket under sommaren som bland annat:
Jobbat på TUFF-läger
Varit i Grekland, EM i simning
Fyllt 20 år
Varit i Gotland
Simlägret i Öland
Mallorca

Jag och syrran kom hem från Mallorca i lördags och jag kan säga att vi hade det toppen. Vi bodde i Cala d'Or. Vi badade en hel del, besökte marknaden i Santanyi där vi köpte pärlörhängen, våra identiskt likadana skor (storleken är dock inte identiskt lika). Vi köpte även plånböcker som syrran lyckats pruta.
Det fanns ofantligt många restauranger där vilket gjorde det svårt att välja var vi skulle äta. Paellan var den godaste maträtten vi åt där och bifftacosen den sämsta, fy eller hur syrran?!

På stranden fanns det en vrålande gubbe som vandrade omkring och sålde vattenmeloner, ananas och kokos. Vi köpte kokos en gång och den var sååå god! smakar inte som kokosen i chokladen Bounty, den är mycket godare än så!!

syrran o jag i Mallorca               82829-9


orkar inte blogga mer just nu och jag ska snart ut med vovvarna...
du syrran får skriva o berätta mer om Mallorca! ;)

hejdå sommarlovet!







Kommentarer
Anonym skriver

ni e verkligen söta ni båda!!! ;)

2006-08-25 @ 19:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0