snart läggdax.................

ja nu så är det snart läggdax, börjar verkligen bli trött. blev inte så mycket sömn inatt...

i fredags var jag, mamma o syrran till Marieberg och den nyöppnade affären nära Silvan.
Efter Marieberg simundervisade jag mellan 16-17 på Gusse. Känns roligt att komma igen med simundervisningarna igen för det är så kul att se barnen utvecklas, speciellt på tävlingarna. Men å andra sidan så kan det vara lite stressande ibland, men som tur är så är det mer roligt än stressigt :)
Jag fick även veta att två ska bli mammor snart... roligt för dem!!

Igår var jag och syrran på stan. Vi hade inte all tid i världen så det blev lite stressigt. Hittade iallafall regnkläder som jag hoppas är bättre än mina gamla. Jag cyklar ju alltid till skolan och Gusse så det kan vara bra med bra regnkläder.  med de gamla kändes det som att inte ha regnkläder alls!! o förresten så köpte jag regnkläderna i barnstorlek, det blev 300 spänn billigare än om jag köpt exakt likadana i vuxenstorlek... ibland är det en STOR fördel med att vara liten.... :)
efter stan var vi hos grannen på 50 årsfest. god mat o fika!
på kvällen kollade jag, syrran o ellinor på den nya wallander-filmen o den var verkligen bra. de senaste filmerna har varit lite sisådär....

idag har jag bara tagit det lugnt. vi beställde hem kinamat. det var ett tag sen så jag njöt verkligen. kyckling med cashewnötter o grönsaker var o är bäst!!

nej, nu ska jag gå o lägga mig...

god natt, dröm sött och vakna blött!


Kommentarer
Piggelin skriver

Jag brukar handla i barnstorlekar...Byxor är det en måste hos barnavd men överkroppen kan jag ha S eller XS eller barnstorlek..Jaa,det blir billigt då..hehe...
Kram

2006-08-28 @ 17:17:24
URL: http://dansarengirl.blogg.se
sarah skriver

ja det får du gärna göra eller passar du på att besöka johanna och hanna samtidigt =) vi bor typ i närheten till varandra. det är skönt. nu ses vi snart på samC lektion. hejhej puss!

2006-08-29 @ 07:28:28
URL: http://q86.blogg.se
Tompabompa skriver

Hej min älskling!
Köpte du de röda skorna? :) Här i Wien är det rätt fint men själva stan är inte sa märkvärdig.
Jag far skriva mer senare när jag har mer tid!
Saknar dig otroligt mycket min vackra sötnos!
Kysss

2006-08-29 @ 11:25:58
URL: http://tompabompa.blogg.se
Hanna skriver

det ska jag, summera sommaren ;) eller så får du höra det live nån dag! :p kan ju inte blotta alla detaljer på bloggen hihi. och du, regnkläderna, hihi. jag gjorde samma sak i början av sommaren, fr mckinley tror jag, jävligt mkt billigare :D hihi. ses snart, ska äta frukost o sen bege mig till matten =)

2006-08-30 @ 10:07:50
URL: http://lillfotad.blogg.se
Malin skriver

Hejsan svejsan. Jo visst är det jag det. :) som ska med till England då. Har allt varit bra under sommaren?

2006-08-30 @ 14:04:04
URL: http://maowlin.blogg.se
Sarah skriver

tack för paddlingen igår! ;P ska nog ta och försöka sammanfatta paddlingen idag i min blogg.. :) syns! puss!

2006-09-12 @ 06:47:56
URL: http://q86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0