seeeegt

så har min dag varit!
jag kände mig verkligen seg idag. inte ofta jag känner så..
jag ville bara krypa in i sängen o bara sova bort hela dagen. vad är det för meningen att vara uppe då allt bara känns så segt?!

har bara sysslat med vårt julspel i skolan och jag tror att det kommer att gå bra! jag skrattar iallafall åt en del scener! :)

idag var det jag som fixade middagen! blev riktigt lyckad.. vi har vovvarna hos oss nu o det är alltid lika kul med glatt sällskap!!
efter middagen försökte jag räkna lite, men jag höll på att somna så det var ingen idé att fortsätta räkna. gick istället o lade mig en stund, en halv timma blev det, med ida. hade satt på väckarklockan och när den vibrerade så blev ida lycklig. hon kröp sig fram till mig o betedde sig som om jag nyss kommit hem..

efteråt kände jag mig inte lika mycket seg. tog med vovvarna ut i kylan och jag kände mig riktigt pigg. vi var ute en ganska lång tid och efteråt så kände jag mig riktigt pigg - en verkligen skön känsla!
det är det bästa med hundar. de gör oss pigga av all motion! :)

ska bestämt lägga mig tidigt ikväll. har haft fullt upp förra veckan och detta har lett till alltför lite sömn. börjar bli lite sliten nu.

Lovet börjar närma sig nu oxå! :)



Kommentarer
sarah skriver

Yes! Lovet är något som vi verkligen behöver! Se till att vila upp ordentligt under lovet, det tänker jag absolut göra i alla fall ;) puss

2006-12-19 @ 07:50:34
URL: http://q86.blogg.se
Askungen skriver

Läser...

2006-12-19 @ 08:12:55
URL: http://askungengwall.blogg.se
mallan skriver

tackar tackar.
tråkigt att jag inte kan läsa dina små texter här..?

2006-12-19 @ 11:38:23
URL: http://mallansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0