snart bär det av till öland....

håller just nu på att packa till lägret och som vanligt är jag klar före thomas.... :)

vaaarmt här i lägenheten, har öppnat balkongdörren och sovrumsfönstret men trots det såsvettas jag nästan.... så jag har inga byxor på mig... :)

imorse tvättade vi mellan 7-10. vi kunde ha tvättat hos mina föräldrar senare på dagen men älsklingen envisades om att ändå stiga upp tidigt o tvätta. det var han som tvättade. jag sov ända fram tills kvart i tio då det var dags att hämta tvätten som legat i torkskåpet....
har även varit hos mina föräldrar. älsklingen hjälpte till pappa med altanen. de håller på att göra om altanen till ett uterum..kommer att bli riktigt mysigt...

jag o mamma var o kollade på tapeter idag igen. nu har jag nog bestämt hur köket ska se ut. men hallen, vardagsrummet och sovrummet vet jag inte riktigt. får ta och kolla mer sen efter öland, bussresan (thomas) och mallorca ( jag!!! :):) )

väntar på att älsklingen ska bli klar. han har laddat ner filmen superman returns och tänker se den. jag tror inte att jag ska se den, för vi ska nämligen upp 05.30 imorgon...

hämtade minibussen som vi ska ta med ner till öland idag och jag testkörde för första gången i mitt liv en minibuss och det kändes konstigt att köra en så stor bil......

jag o älskling                  syrran

måste bara få säga att jag diggar min syrra!!!!!!!!!! ;)

natti natti

Kommentarer
syrran skriver

diggar dig med! jag

2006-07-29 @ 00:19:31
URL: http://eelin.blogg.se
sarah skriver

Det är skönt men samt man får faktiskt ångest och men det ordnar sig säkert. Det är fullt upp för dig under sommaren :) Ja, jag blev lite sned när jag såg att MSL kommer att undervisa i historia C... ååå... hoppas att det ändras i sista minuten eller...?! puss

2006-07-30 @ 12:19:27
URL: http://q86.blogg.se
Askungen skriver

Läser och tassar in...

2006-07-30 @ 13:24:58
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1532/
SOLSTICKAN skriver

många heter jenny. =)

2006-07-31 @ 23:57:56
Bambi skriver

GRATTIS till LÄGENHETEN : )blev chockad, men jättekul för er ! var ligger lägenheten? vi ses nog snart igen. puss !

2006-08-03 @ 18:06:43
adina skriver

joo, är bara toppen med mig. År i VAdstena, harvarit här i typ 2 veckor nu. den 14:e augusti "flyttar" jag hem. Kommeratt kännas skumt....:D vart på norr ska ni bo? det låter ju kanon med något EGET!

2006-08-06 @ 09:51:03
URL: http://adina.blogg.se
sarah skriver

skönt att vara hemma igen ;) va, då är det inte han som vi hade? jag trodde det men samt tyckte jag att han bara undervisade i samhällskunskap och religion. puh att vi inte fick honom, som vi hade förut! men.. det kommer att bli intressent att få honom. det är bra med mig och jag ska börja jobba imorgon. ska jobba i tre dagar sen vara ledig i två. på lördag ska jag flytta in lägenheten som jag fått i andra hand! har ni redan flyttat in eller? pusss

2006-08-06 @ 13:48:33
URL: http://q86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0