Mitt alvnamn

Har ätit middag - grillat kött med klyftpotatis för en stund sen. Är just nu i Sthlm hos Thomas föräldrar och vi ska snart fika...

Satt nyss framför datorn och råkade hitta en sida där man kan ta reda på sitt alvnamn. Jag heter Enelya of Nargothrond på alvspråk och Pearl Hornblower of Waymoot på hobbspråk.
Tänk om jag hette så!
Skulle vara lite häftigt men jag är nöjd med mitt namn, det kunde inte ha blivit bättre.

Varmt och soligt idag - nu kanske sommaren äntligen är på väg. *hoppas*

Jag och Thomas har varit i Farsta idag och gått runt och kollat i köpcentret. Hittade inget speciellt. Var inte så köpsugen. Vi köpte iallafall ljus från Lagerhaus. Måste börja tända mer ljus hemma i lägenheten - mysigt

Imorgon har vi inget speciellt inplanerat men jag hoppas att det blir lika bra väder imorgon så att vi kanske kan vara ute i solen och hitta på något.

Känns väldigt konstigt just nu. Har inget som jag måste göra klart, skolarbeten alltså. Mitt sommarlov börjar den åttonde men det känns som om man har lov nu. På måndag är vi lediga men då är det Krampen, på tisdagen är vi också lediga och sen på onsdagen så ska vi bara städa i skolan och sen kommer ju torsdagen då vårt sommarlov börjar! Härligt!
S3K -
bara ett år kvar tills studenten!!!!!! *längtar*

Mitt sommarlov ser ungefär ut så här:

8 juni - sommarlovet börjar!

10 juni - till Mockfjärd som firar 25 års jubileum (farsan växte upp där)
11-16 juni - TUFF-lägret i Väddö
13 juni - syrran slutar grundskolan
17-25 juni - EM i simning i Grekland
10-17 juli - Gotland
slutet av juli - början av aug - simlägret i Öland

Nej, nu ska jag gå o fika.
Ha det bra ni alla!

Pussar



 


Kommentarer
syrran skriver

uh, syrran e här!;D har fan massor med saker att berätta för dig, dags att komma hem nu!;P checkade du vad mitt alvnamn var då? pussas

2006-06-04 @ 01:12:54
URL: http://eelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0