måndag....

ja nu så var det måndag igen.. hade sovmorgon imorse och det var ju bra för vi var uppe sent igår kväll o kollade in pirates 2.

blir lite tjatigt om lägenheten här men jag är såå ivrig att jag bara måste berätta lite:
under helgen har det nästan bara varit renovering.. thomas o pappa började redan på torsdagen med att riva bort allt gammal golv.
på fredagen så började de riva väggarna och sen under helgen så har de spacklat och slipit väggarna. börjat tapetsera i köket också och det blev väldigt fint!

längtar tills vi bor där på riktigt!!
om det hinner bli klart så flyttrar vi in till helgen. ser verkligen fram emot det!!!
under veckan så ska thomas o pappa dit och fortsätta med tapetseringen.

fondtapeten till sovrummet blev verkligen bra! jag hittade den här på någon annans blogg och blev kär.. den är i rosa färg och det var lite svårt att övertala thomas att ha rosa i sovrummet. lyckades dock till slut! :)
ingvarssons kom med dem i fredags, vi hade beställt de från stockholm för det fanns inga likadana här i örebro. o jag är verkligen kär i dem! kommer att bli fint i sovrummet sen!

ska nog lägga in lite bilder från renoveringen sen. ja, vi får se!

har hunnit gå på stan i lördags en timme. hann inte så mycket men hittade en snygg jacka. vill verkligen ha den. har inte köpt den än. fanns inte i min storlek men de kanske beställer hem fler? jackan kostar lite för mycket oxå men hur ofta köper jag en jacka egentligen? tror jag ska köpa den nästa helg :)

nej nu så måste jag fixa läxan - läsa lite naturkunskap.

god natt folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0