nyckeln till lägenheten

jaaa, nu så har man fått nyckeln till lägenheten. älsklingen o pappsen är redan där o håller på just nu.. blir en del som ska fixas innan vi flyttar in. så vi flyttar inte in nu i helgen... längtar efter att få flytta in där för det börjar bli tomt här hemma just nu och jag känner mig inte riktigt hemma här i rosta längre.. det beror nog på att jag vet att vi kommer att trivas mycket bättre i norr, även om vi verkligen trivdes här..

vi har nu fått alla tapeter och jag hoppas att det blir bra.. det blir det säkert..
mamma o syrran kommer snart o hämtar mig. sen ska vi beställa lite mat o åka till norr där älsklingen, pappsen o vovvarna väntar på oss....

ja, jag o S rockade i måndags då vi försökte paddla igenom en MINIfors som var helt omöjlig. det tog oss 4 gånger innan vi lyckades komma igenom.  jag bara satt där framme o försökte paddla som fan men det gick inte. o så garvade jag som fan o det tär ju på krafterna.. var inte så smart det.... men annars så hade jag det kul under paddlingen.. tack S! :)

skolan rullar på.. har en hel del att göra just nu.. det är inte för jävligt än men det börjar kännas lite nu.. men det hjälper att tänka att det bara är ETT år kvar nu!!!

SYRRAN: Du är bäst! den bästa systern man kan ha!


ska gå o fixa lite nu.. blir snart hämtad..

septembervädret är bäst!!!!

Kommentarer
S skriver

haha, skratt! tack så du ha själv! :p vi syns im! puss!

2006-09-14 @ 20:05:54
URL: http://q86.blogg.se
syrran skriver

visst är jag;)

2006-09-19 @ 13:10:28
URL: http://eelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0