städning

just nu håller jag på att städa lägenheten.
det ligger två stora kartonger i hallen som stått här sen vi flyttade in i september.
vi blir aldrig färdiga, vi är färdiga när det inte står några kartonger och kassar med saker här i lägenheten. :)

jag är så ivrig att få bort allt men det är ju lite svårt då det inte bara är mina saker i kartongerna o kassarna, nej det är nästan bara T saker.

ska försöka få honom att ta bort kartongerna nu snart! så att jag kan fortsätta med städningen.

passar på att fixa en hel del idag då jag är ledig. nästa vecka börjar det nya schemat och då har jag en lektion på fredagar, det är "bara" projektarbetet men det är ju bra om vi försöker få arbetet klart så fort som möjligt!

ser fram emot våren nu, så bort med snön!

hur resten av dagen ser ut vet jag inte riktigt men ska till Gusse kl 16-17 därefter blir det middag och sen...........................????...................

trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0