jobb och återigen jobb....

det var ett rejält tag sen man uppdaterade härinne. det har varit en hel del jobb för min del. jobbar för fullt men är ledig några dagar därimellan också......

det har hänt en massa saker kring mig, eller rättare sagt oss, just nu, och då pratar jag om positiva saker. :) jag tar och berättar lite mer senare när jag känner för det...

jag har också hunnit med en husvagnstripp med hela familjen och älsklingen i västkusten. vi har bland annat varit i göteborg, nånstans mellan trollhättan och lilla edet, karlstad, strömstad och en massa andra ställen som vi åkt och stannat i några timmar.
vi spelade poker varje kväll, och vem var mästaren?! inte så svårt att räkna ut.... :D
det var mysigt och jag åker gärna ut med husvagn igen nästa år!!!

har hunnit läsa flera böcker, och då nästan bara deckare - de är bäst! har läst alla camilla läckbergs böcker och rekommenderar dem varmt!

nu ska vi snart fixa middag och senare kolla på babel. vi hann bara se en timme av filmen förut innan texten försvann, men måste se hela filmen då den verkar vara bra!!!

imorgon är det jobb igen, på torsdag också och sen åker vi ut med några vänner till deras sommarstuga. ska bli riktigt härligt!

Kommentarer
hanna skriver

Det låter bra, får försöka hitta någon gång då vi båda kan! Ja fallens dagar var toppen, var härligt att se thomas igen, han är sig lik :D ha det så mys i helgen, puss!

2007-07-24 @ 18:02:40
URL: http://lillfotad.blogg.se
Sarah skriver

Äntligen har du uppdaterat! Det är nice att läsa vad du gjort under sommaren. Man vill nästan leva in i böckerna som Camilla skrivit. Jag funderar mycket över litteratur som vi ska ha. Ska jag köpa dem nya eller begnagade. Vad är bäst osv... När börjar du? Jag har nyligen fått brev får lärarnas riksförbund. Märkligt! De vill att jag blir studerandemedlem i deras förbund. Där står det: GRATTIS till ditt yrkesval och välkommen till lärarutbildningen i Örebro! Ja, man tackar så mycket ;) PUSS

2007-07-25 @ 13:05:30
URL: http://q86.blogg.se
Bambi skriver

såg Babel oxo igår : ) Filmen var BRA! slutet var jag lite... besviken över.. ser framåt helgen:) hörs mer imrn o planerar lite inför fredag. Pussss!

2007-07-25 @ 19:37:42
syrran skriver

ändrat utseende på bloggen? sötrosa!;) såg en tröja på en marknad igår, jättesöt. vågar inte skriva här i bloggen, för då skulle jag avslöja alltför mycket. säger sen när vi ses. saknar dig! puss

2007-07-26 @ 18:48:43
URL: http://eelin.blogg.se
Askungen skriver

Besöker och kul att det händer dig glatt och positivt och det ska ske! Berätta gärna!

2007-07-27 @ 06:43:18
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen
Askungen skriver

Har du sett den filmen The Last Kiss?

2007-07-27 @ 10:49:31
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen
malin skriver

joo, håller på att fixa en lägenhet... vågar inte säga vart ännu ifall det skulle bli kaos. du vet nog hur ÖBO kan vara ibland. tihi! ja verkar vara väldigt många, undrar om det inte är rekord i år :) kram

2007-07-28 @ 14:52:44
URL: http://mallie.blogg.se
Sigge skriver

Wow :D Husvagn o västkusten! Du har oxå hamnat i svensson-svängen ;D Ha det kanon! Puss

2007-07-28 @ 20:48:05
Emma M skriver

Hejsan! Åhh vad kul att ha nån med tsp o liknande i vår socionomklass, skönt att slippa vara själv :D Suveränt, vad roligt! Då ses vi i höst :) kram!

2007-08-04 @ 14:58:15
URL: http://loveshaped.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0