.....

Internet hos oss har varit OFF i en vecka nästan - en lång historia det här. :D Nu fungerar det iallafall och vi har återfått kontakten med omvärlden!

Theo har varit sjuk, och är fortfarande lite sjuk. Han hade runt 40 grader feber och var gnällig så vi bestämde oss för att ta kontakt med läkaren i fall det var öroninflammation eller något sånt för han verkade ha ont. men då kommunikationen inte är på topp mellan mamma och pappa och Theo så är det lite svårt att veta var han har ont. Så farbror doktor fick undersöka vår Theo. Visade sig vara virus och halsont. Så vi har bara tagit det lugnt med lillen.
Nu ikväll verkar han må bättre och vi hoppas att han snart blir frisk igen.

Nu har vi dessutom fått lite snö här, härligt!
Imorgon fyller pappa Thomas 24 och detta ska firas ordentligt. Hela släkten kommer på besök.



  Lampa

 Världens bästa!


Kommentarer
Theos farsa skriver

Ja det var ju så jäkla konstigt det där med internet... ;) Älskar dig och Theo mest av allt! Kysss

2008-11-23 @ 21:48:33
URL: http://tompabompa.blogg.se/
Åsa skriver

hej.. jag vill bara talar för dej jag såg dig och den man som ni har handlat mat i haga och jag känner vill inte störa er jag Ops om du jobb eller så.. fast jag står i kö och ni packa och gick i väg =)... kul såg dej en snabb iaf fast du såg inte mig gamla kärring haha Kramis

2008-12-11 @ 04:52:02
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Jessica skriver

Men hej! Tusen tack för gartulationen av andra barnet! Vilken go söt grabb ni har! Han har verkligen växt till och tiden går ju alldeles för fort, eller hur? Hihi. Du får hälsa Thomas så gott! Ha det mysigt och God Jul!! Varma goa kramar!

2008-12-12 @ 22:20:20
Alina skriver

gud så söt !

2008-12-12 @ 22:26:07
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Anonym skriver

Blir Theo döv?

2008-12-26 @ 19:46:44
Anonym skriver

Blir Theo döv?

2008-12-26 @ 20:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0