Digitalkameran funnen!!

Japp, nu är vår kära (gamla) digitalkamera funnen så här kommer ett par bilder på vår lille busfrö som nyss drog sladden så att lampan på fönsterkarmen föll ner på golvet, lite bilder:



 Vad gör du, pappa?

 Så här glad är jag för det mesta!!

 Jag gillar att plocka bort brandmännen ur brandbilen

Theo-minen! (Lite busfröaktigt tycker mamma)


Theo har blivit stor och bestämd. Han vet vad han vill!

För någon vecka sen fikade vi med mormor och moster på Hälls i stan och då hände en liten grej. Mamma bar mig där vi stod vid disken och jag fick syn på ett glasfat med en massa smarriga kakor som kostade 10 kr styck. Antar att det var sisådär 20 kakor på kakfatet. Jag visste att mamma aldrig skulle låta mig smaka på hennes kaka så jag beslöt att försöka knycka några kakor.. Men det var lite svårt för en liten som jag, så istället for hela kakfatet med alla goda kakor rakt ner i golvet, och det small verkligen. Mamma tyckte säkert att det var pinsamt, men jag tycker bara att det var roligt?!

Ler med busfröminen


Kommentarer
Lina skriver

Han hälsar tack :)

Gud så söt!

2008-10-25 @ 11:19:14
URL: http://dahl0f.blogg.se/
Mona skriver

Åh sött... samma här...Léa tog två kaklådor i Sveas Café häromdagen och de ramlade ned o spilldes över golvet och blandades ihop, några sönder...tvungen plocka upp högen och lägga tillbaka i lådorna och KÖPA dem..suck.. tur billigt och inte smutsigt golv eller sånt samt det va ba några som rörde golvet de flesta kvar i lådorna men blandades ihop typ...suck... Léa busfrön..Nåja... Kramkram söta bilder!!!

2008-10-25 @ 19:46:30
Solveig A skriver

Hahaha!!



Ja sånt händer ;-)

Theo är en verligen stor kille nu. Kram

2008-10-25 @ 21:13:17
eLi & Misha skriver

Söta bilder på Theo! Det syns att han har vuxit lite nu när jag varit bort från Örebro i några veckor =) Hoppas ni mår bra! Med oss är det fint! Hälsa, kram!

2008-10-26 @ 00:06:04
Åsa skriver

Mmm jätte söta.... glad pojke... Var rädd om er alla..

Kramis trevlig söndag sov gött en timme extra S

2008-10-26 @ 03:31:42
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
malin skriver

underbart söt kille ni har, charmknutte verkligen! ;) ganska svårt att bli arg på honom ibland, kan jag tänka mig :) kram på er alla

2008-10-26 @ 21:37:40
URL: http://mallie.blogg.se/
Lina skriver

Tur att du hittade digitalkamera. :) Vad Theo söt är på alla bilder! Det syns tydligt att han har vuxit mycket sedan han föddes. Härligt att han är en glad pojke. :D Kram

2008-10-29 @ 17:45:53
URL: http://rudolfinnan.blogg.se.
Malin L skriver

Hejj!! Ja, nu verkar amning fungerar igen, Hon verkar ofta nöjd efter matstund, och gick upp vikt, så jag är sååå nöjd att det gick bättre nu!

Svårt i början faktiskt... ont... urk.. Ja, Theo har vuxit mycket sen jag såg honom sist! :D

kramar

2008-10-31 @ 17:29:04
URL: http://malin_larsson78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0