Theo 8 månader

Nu har vår lille blivit hela 8 månader, tänk att det gått 8 månader sen han föddes!!!

Vår lille har utvecklats enormt mycket de sista månaderna. Han sitter nu själv, äter mosad "vuxenmat" med vissa undantag  :) (som nu verkar vara gott). Vår stora kille!

Hittills har han mest fått prova på burkmat, men jag funderar på att börja laga egen mat till honom, verkar vara rätt så kul. Ska kanske ta och kolla om Mosboken är något för mig.


Vem försöker gömma sig i kartongen?

Vi har haft riktigt tur med vår lille för han sover hela nätterna och har gjort det sen han föddes, utom ca de två första månaderna, så vi klagar verkligen inte! Igår sov han runt 21 tiden och imorse vaknade han vid 9 tiden. Det kan verkligen inte bli bättre! Fast jag vet att det kanske inte varar för alltid, när han blir större får vi kanske räkna med att han stiger upp klockan 6 på morgonen, vilket min syrra alltid gjorde när hon var liten oavsett när hon gick och lade sig kvällen innan - var det klockan 21 eller 02 så steg hon ändå alltid upp kl 6.


I helgen var vi barnvakt åt den sötaste tjejen Lovisa, Theos kusin. Var riktigt roligt!

Theo börjar bli intresserad av andra barn nu och vill ta på dem.


 Lovisa och Theo

Igår var vi och firade pappa/morfar som blivit hela 45 år gammal! 5 år kvar till 50. Har svårt att tänka mig min pappa som gammal. För mig är han fortfarande 35 år gammal!





Ja, vi har världens bästa pojke!!!!!


Kommentarer
syrran/moster skriver

vilken fin kofta du har på bilden!;) och känner mig hedrad över att du nämnde mig som gick upp tidigttidigt på mornarna;) haha.. theo lika söt som vanligt;) puss

2008-09-17 @ 19:25:50
yelena skriver

kikar in och smälter som vanligt :) fint leende theo har!

2008-09-17 @ 20:11:51
URL: http://yelenay.blogg.se/
Älvan skriver

Tacktack! haha ja du vet ju hurdan jag är ;)



men gud vad söta ni är på kortet! det lyser om er, verkligen! hur är det?* vad gör du på dagarna?

2008-09-17 @ 23:10:04
URL: http://aelvan.blogg.se/
Åsa skriver

Så söt. och mysig att kusiner får leka varann..

Och du Mamma är lika halv din mamma ögon och ögonbryr och din mun lika din PAPPA S



Hälsa dom så gött...Kramis

2008-09-18 @ 05:18:06
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
pappa/morfar skriver

Kul att läsa bloggen. Också extra kul att bli nämnd.

Kram puss

2008-09-18 @ 20:03:15
Mormor och morfar skriver

Härliga bilder!

Man blir ALLTID glad att få se Theo och Lovisa.

Kram till er tre.

2008-09-19 @ 10:36:47
Farmor och Farfar skriver

Förlåt.. skrev fel...det är från farmor och farfar..

Vet att Theos mormor och morfar tycker likadant :-)

<Kram igen

2008-09-19 @ 10:38:49
Maja A skriver

Vad sött och fint!! Känns jättelängesen sist, tror att jag träffade aldrig dig då du väntade Theo och inte efteråt heller..!

Spännande med när Theo växer o lär sig mer o mer!! Så roligt med att han har kusin vid lika ålder, perfekt ju!

Du får hälsa Curt grattis från mig :P

Kramar om!

2008-09-20 @ 12:28:00
Lotta skriver

Tackar! Ja, vi får se vilket kön det är sen ;) söt din pojke är, 8 månader har gått fort... =) Kram

2008-09-28 @ 11:43:03
URL: http://annchar.blogg.se/
Ola skriver

Grattis Theo på 8 månadersdagen önskar från familjen Riis_Lundström!

2008-10-02 @ 14:29:32
Marielle skriver

Grattis på din namnsdag, Jenny! :-)

2008-10-06 @ 13:59:02
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Johanna skriver

alltid lika roligt att besöka bloggen och se nya bilder! :D



och så hoppas jag att vi ses när jag är i örebro under november :) jag smsar absolut!



stora kramar till er alla!

2008-10-07 @ 00:50:17
URL: http://adina.blogg.se/
Malin L skriver

Roligt du hittade min blogg :)



Får se vem som komma ut snart



kram!

2008-10-09 @ 11:53:23
URL: http://malin_larsson78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0