en månad kvar....

31 dagar kvar tills du tittar ut.. inte alls långt kvar..!
skönt att bebisen bestämt sig för att stanna kvar längre än Theo fast det ibland känns som om jag vill att den ska ut redan nu så jag slipper ha ont i ryggen, revbenen och den där isande känslan därnere samt att jag inte orkar gå så mycket och inte kan köra bil heller.... men det är nog värt det när vi får se dig den dag du bestämmer dig för att komma ut..

inte trodde jag att bebisen skulle stanna kvar så länge. men när vi var till mvc förra veckan så sa hon att hon kände spänningar och att det var väldigt trångt därinne och sa att jag inte behöver ringa om bebisen hinner komma ut innan nästa besök.. hmm tänkte jag och frågade då: tror du den kommer ut snart?
min väldigt snälla mvc-dam sa att hon tycker vi ska vara beredda på att den kommer ut snart, men samtidigt inte sitta och vänta ifall den bestämmer sig för att stanna kvar tills den 29 november.. :)

nu är det iallafall dags att fixa härhemma. vi har inte fixat spjälsäng och en massa andra grejer än trots att vi innan tänkt att det nog är bäst om vi börjar lite tidigt ifall den kommer ut tidigt. jag har hittat en spjälsäng som även fungerar som en växasäng och VILL VILL VILL ha, måste bara få med mig Thomas på det här!! :)

vi har iallafall hunnit tvätta Theos gamla bebiskläder samt de nya vi köpt. så små, kan bebisar verkligen vara så där små?? tyckte också att Theos kusin Noel var riktigt liten då jag såg nonom sist men han var då hela 10 cm längre än vad Theo var när han föddes :)

Längtar....


Kommentarer
Cilla skriver

Spännande ska det bli att få se vilket kön det blir o när bebisen vill komma ut.

Nu e det ju inte lång tid kvar..



Trevlig Halloween!

Hälsa!

Kramar från Cilla, Torris o Lina

2009-10-29 @ 21:11:00
Anonym skriver

Jag tycker att det är jättekul! :) Jag har dock lite svårigheter med arbetet i min grupp och med vissa personer i den gruppen, men jag trivs jättebra och nästa kurs ska handla om etnicitet, vilket jag tycker låter jätteintressant! :) Hur känns det nu när det snart är datum för nedkomst? :) Min brorsdotter fyller 1 år i morgon och det är helt sjukt hur fort tiden har gått, det känns som att det var igår hon var en liten plutt som låg i mina armar och drömde sig bort;) Idag är hon en flicka med massa energi i sig, hur roligt som helst, men ack vad tiden går! :)

2009-10-29 @ 22:13:04
nea skriver

hej! förstår att det känns skönt att bebisen stannar längre än vad theo gjorde :) vilka spännande tider just nu för er :) och jag håller med!!! jag träffade lisa åström och hennes lillkille som var fyra dagar gammal, 2,5 kg o 45 cm... jag kunde inte komma ihåg att thea varit så där liten, tom mindre!!! fast det var bara för 3 1/2 månader sen... tiden går såååå fort. ni och vi har ändå haft tur med våra småttingar och visst var det lyxigt att ha dom så liten en lite längre tid ;) tänker på er och önskar er all lycka med kommande bebisen! :) KRAM!!!

2009-10-29 @ 22:22:12
URL: http://neak.blogg.se/
Smsa Låna skriver

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-19 @ 20:43:10
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0