v.34 (33+3)

Idag är vi exakt i vecka 33+3, exakt den dagen Theo kom ut!
Nu tänker man istället, ingen bebis ännu, i natt kom det ingen, vilket Theo gjorde för 21 månader sen... Men bebisen får gärna stanna kvar några veckor till. Gärna flera veckor. Jag vill hinna bli klar med kursen som avslutas den 4 november. Orkar inte så jättemycket, men vill bli klar och SKA bli klar!

Idag var vi till MVC och allt såg bra ut. Magen är dock mindre än den var med Theo, SF-måttet alltså, men vi tycker faktiskt att den ser större ut :) men tydligen inte... Liten bebis kanske??

Nu håller jag dessutom på  med en hemtenta. Den svåraste nånsin!! Kämpade rätt så länge idag utan att komma så långt.. Ska räkna lite och jag har tydligen inte fattat hur man gör.. Sen är det en massa konstiga frågor som absolut inte känns bekanta alls.... Men imorgon är en ny dag, peppa peppa peppa!!!

Nu ska jag gå o be om att få lite massage och sen lite Greys innan sängen!

God natt!

Kommentarer
Emma [loveshaped] skriver

Justeja helskotta! Jag skulle ju svara på ditt sms om det där med tentan :( Förlåt mig gumman jag glömde visst bort det. Hoppas att det lossnar för dig! Jag ska umgås med klasskompisar idag hela dagen så om du har någon fråga så är det bara att sms:a så kan jag kanske svara :) Puss och kram och lycka till med både tentan och magen! :D You can do it!

2009-10-08 @ 08:26:08
URL: http://loveshaped.blogg.se/
malin skriver

lider med dig ang hemtentan, jag håller på med en hemtenta nu också och den är inte heller lätt. lyckospark till dig, både till hemtentan och med familjen! hoppas allt ska gå väl. kram :)

2009-10-08 @ 13:15:41
URL: http://mallie.blogg.se/
syrran skriver

bebben får allt ta och stanna i magen till det är dags att komma ut i november!;) och det där med hemtentan, take it easy, jag vet att du kan! pusspuss

2009-10-09 @ 10:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0