Förkylning....

Minstingen har blivit förkyld. Han hostar och rosslar en hel del. Stackarn! Hoppas det inte blir värre utan att han blit bättre snart!

I lördags var Theos mor-, farföräldrar, moster, farbror och farbror Thomas här och firade honom. Theo fyller nämligen hela 2 år imorgon! Ofattbart vad tiden flyger iväg! Minstingen har nu hunnit bli två månader. Lägger upp bilder från Theos födelsedagsfirande nästa gång, har inte flyttat över bilderna till datorn än.

Theo har börjat på dagis igen efter den långa ledigheten under julen och han trivs som fisken i vattnet! "Leka med barnen!",säger han.
Igår när jag och Theo satt och åt mellis sa han: "Mamma, hämta lillebror. Lillebror skriker." Kort därefter började Bellman vibrera! Sött!!

Tänkte lägga upp lite olika bilder som jag tycker om:



Jag & min syster! (Hoppas Theo & Edwin får en lika bra relation sen som jag och min kära lillsyrra!)



                                        Älskade lilla Theo!

                                     Sötisen Edwin! (Bry er inte om ofräscha mig ;) )


Idag var jag och lillkillen till BVC. Han växer så att det knakar. 58,5 cm och 6100 gram tung skatt.

Barnen är verkligen våra skatter!!

 

KRAM


Kommentarer
malin skriver

det är fantastiskt hur barn är smarta, man glömmer ofta bort det... :-) en riktigt god fortsättning till er alla. kramar

2010-01-12 @ 13:50:57
URL: http://mallie.blogg.se/
syrran/moster skriver

Ja, hoppas också att Theo och Edwin får en bra relation. Haha, jag trodde det var Theo som vägde 6 kilo, enligt din Thomas i Sälen var det ju så:D:D

2010-01-12 @ 20:05:31
Annie skriver

Jättefina bilder :-) Du och Elin är så lika varandra tycker jag ;D God fortsättning på det nya året och krya på dig Edwin! :)

2010-01-12 @ 20:59:11
URL: http://candy.blogg.se/
Malin C skriver

Gud- vad söt minstingen är även storebror! Oj oj! Min Ebba har också vuxit snabbt så man hinner nästan inte att använda alla nya kläder. Nu har hon stl 62 ibland 68 beroende på kvalitét på plagget. Vilken storlek har Edwin? Må så gott! Kram

2010-01-12 @ 21:19:42
URL: http://steneborg.se
Rita skriver

G R A T T I S T H E O !



Fina bilder på er alla!

Tack för sist...



Kram Farfar Farmor o Robert

2010-01-13 @ 08:00:08
Marina Nordin skriver

grattis till theo som blivit hela 2 år..

ja tiden går snabbt.. :D snart är dom stora.

hehe..

Hoppas förkylningen blir bättre med edwin ssnart,

vet hur jobbigt de är när dom är så små,

Mira var ca 1 månad med sin första förkylning, suck.

Oj 6100g.. det är bra det.. M vägde 5220g på 2 månades kontrollen.. "liten" tjej.



Jaa ibland måste man våga och klippa av sig

håret.. jaa de känns skönt att ha de kort,

speceillt när man har små barn.. plus att det

växer snart ut igen.. :D



hare gott.. kram

2010-01-13 @ 12:57:52
URL: http://litenmajja.blogg.se/
Cilla m fam skriver

Grattis Theo på hans 2 årsdag i efterskott!

Tiden går verkligen fort!



Vi ses o ha det bra!

Kramar från Cilla, Torgny o Lina

2010-01-14 @ 10:55:47
Stina skriver

Tack så jättemycket för din kommentar. Det är skönt att få stöttning, även från människor som inte könner oss. Det är så oerhört jobbigt med kolik. Jag hade aldrig kunnat ana att det skulle vara så tärande. Allra mest för att jag verkligen inte kan trösta.



Vilka härliga bilder! Ja, barnen är verkligen våra skatter!



Tack än en gång! KRAM Stina

2010-01-20 @ 14:25:51
URL: http://fladdor.blogspot.com
Familjen Seyffart skriver

Hejsan! Det var ett tag sedan vi var här och det blev en mycken och rolig läsning :-) Era pågar är verkligen söta. Härliga bilder. Var rädda om er och kram från oss som snart blir 4

2010-01-20 @ 21:44:36
Katarina skriver

Grattis Theo i efterskott! Hoppas att Edwin blivit bättre från förkylningen! Oj, tiden går så fort. Edwin redan 2 månader och Theo redan 2 år.

Sköt om er!!

Kram

2010-01-22 @ 14:44:57
kia skriver

grattis theo på 2 års dagen iefterskott!! vad fort tiden går! huuu...det är ju "snart" som Lova blir 1 år gammal..de här 5 första månaderna har ju gått hur som helst fort så 7 månader till, går säkert lika fort det..galet men samtidigt roligt se hur Lova utvecklas och upptäcker nya saker på vägen :) ses på torsdag kanske om ni kommer t babycafet?

2010-02-01 @ 11:51:30
URL: http://kiawatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0