Mina killar

& jag!! Jag är så glad i mina två killar! Min T också förresten ;)

Lilla korven är fortfarande prickig. Det har tyvärr inte blivit bättre så imorgon ska vi till BVC så får BVC-tanten titta på prickarna.
Idag börjar förresten T's sommarlov! Underbart! Det ska vi fira med makaroner och köttbullar ;)

Jag tycker att Theo blivit så stor nu under dessa veckor. Och jag försöker förstå detta...

Theo är med T på jobbet och hämtar de sista grejerna innan sommaren, och när T fick ett videosamtal precis när de var på väg ut i trapphuset stod Theo där och väntade.. Plötsligt gick han upp till mig igen och ville ha en puss! Såna stunder är riktigt underbara!

Nu väntar vi på store och lille T.

Nu behöver dessutom en blöja bytas.


Kommentarer
Miss Borén skriver

Hejsan, fina boys du har :)

Snart har jag också 2 pojkar :)

Vad kan dessa röda prickar vara.. hmm.. Värmeutslag? Allergi kan det vara, eller så reagerar kroppen på något nytt som han smakat på...

Lite besvärligt att hitta boven om det är något han ätit.. men om man ätit mycket rött så kan barnet få sådana prickar.. kanske jordgubbar?... Hoppas ni hittar boven snart :)

2010-06-16 @ 11:16:36
URL: http://missboren.blogg.se/
eLi skriver

Så söta barn du har! Edwin liknar dig tycker jag :) Kram

2010-06-16 @ 22:40:30
Marina Nordin skriver

hejhej..

Hoppas de blir bättre med prickarna..

Haha vilka armar lille Edwin har.. snacka om baby-hull.. thihi hur sött som helst..

Allt bra annars?!

Ja nu har barnen fått en hamster, och det har tydligen varit på rymmen idag, barnen glömde stänga buren.. hmm... ska nog ha ett ansvars-samtal snart haha... hare gott..

ses snart?! När pojkarna blir bättre..

Kram M

2010-06-17 @ 21:33:09
URL: http://litenmajja.blogg.se/
Robert på gotland skriver

Fortsätt uppdatera oss om hur det går för er på fastlandet, det är så roligt att läsa och följa med när grabbarna utvecklas(och då menar jag alla tre :p) nu när jag inte kan åka och träffa er.



Hoppas minstingen blir bättre snart!

kramar Robert

2010-06-19 @ 19:12:53
Anonym skriver

Hej skulle du vilja va världens sötaste och rösta på mitt bidrag.

Skulle bli jätteglad



http://www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryId=49792&id=201&action=confirm

2010-06-20 @ 17:35:23
gammelfarmor skriver

Grattis till mamma Jenny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alla dessa prickiga ungar....Jag har sett dom flesta o snart är dom 50 år.Prickar går över Kramis!

2010-06-20 @ 22:09:46
ANGELICA [foto&personligt] skriver

riktigt bra blogg du har! :D lust att följas via bloglovin? :)

2010-07-04 @ 15:14:00
URL: http://steeler.blogg.se/
Majja skriver

hejhej.. hur har ni det?? det var ett tag seda.. hoppas vi kan ses ngt med de små?! Just nu är vi alla sjuka i hemsk förkylning.. suck.. men bör väl bli friska om någon vecka eller så.. :D



kram

2010-08-03 @ 11:32:06
URL: http://litenmajja.blogg.se/
Sofia skriver

haha nä jag har svårt att tänka mig emma som 1-åring för mig är hon alltid en 8 månaders bebis eller yngre! ;) hemma igen nu eller? ses snart? :p har inte ditt nr :S så be thomas om mitt nr o smsa mej? :p tror att han har mitt nr? annars byt ut siffran 9 i kristans nr mot en 8 så vips har ni mitt nr ;) kram!

2010-08-04 @ 00:29:03
URL: http://sosia.blogg.se/
Anki skriver

Hej..



Jag är inte säkert på om det är rätt familjen jag kom till nu, så jag undrar om din sambo Thomas sin föräldrar är på semester i Norge just nu?

2010-08-06 @ 14:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0