Nu har

världens smartaste Elin tagit studenten!



Nu är det över och du grejade det galant!



Theo gläds med moster! :)


Dagen var helt underbar och syrran kommer nog aldrig att glömma sin studentdag! För jag glömmer aldrig min. 3 år sen men minns den närstan som igår ;). Under tiden som gått har vi hunnit få två underbara pojkar Theo och Edwin! Det trodde man aldrig. Man vet inte hur livet blir, och det är det som är härligt!



En härlig bild på tre lyckliga nybakade studenter, jag, syrrans Thomas och Sofia :)


KRAM

Kommentarer
Crazysigge skriver

Hahaha jag ler brett när jag ser bilden på oss tre! :D

2010-06-05 @ 14:40:08
URL: http://crazysigge.blogg.se/
Sarah skriver

Haha! Jag blev också sentimental när jag såg alla studenter på stan igår... tänk att tre år har gått. Som Thomas sa till mig förra vecka: TRE ÅR?! Så har jag jobbat i tre år!

2010-06-05 @ 17:09:38
URL: http://q86.blogg.se/
syrran/moster skriver

är jag världens smartaste?;)

2010-06-05 @ 19:13:45
URL: http://frokeneelin.blogg.se/
johanna c skriver

:D vi får återuppleva vår egen studentdag när det är dags för klassåterträff om 7 år dvs frukost med (riktig eller falsk?) champagne hos mig, sen går vi någonstans och fotograferar oss som student - 10 år senare! och firar resten av dagen ;) det blir kanon, väl???

2010-06-06 @ 08:47:36
Marina Nordin skriver

härligt med studenten, minns min oxå..fast inte för 3 år sedan.. inte heller 5 eller 10 år sedan.. hmm.. utan hela 12 år sedan... tiden susar förbi snabbar än man anar.. hehe..

Syrran din är lik far sin, och du eran mor.. :D



/Marina

2010-06-09 @ 23:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0