Tisdag

Har precis ätit lite lunch. Känns som om man hunnit med mycket på förmiddagen idag.
Vi vaknade vid halv sju. Åkte till Halltorp vid åtta. Var på barn och ungdomshabiliteringens hörsel och dövverksamheten med Edwin. Inte så mycket nytt men bra att veta ändå. Sen passade vi på att åka och handla lite på ICA. När vi är hemma sover Edwin och jag tittar lite på våra bästa år, skitprogram jag vet.. ;)

Fint väder ute men vi har ingen sol på balkongen ännu. Solen tittar fram om en stund så om Edwin fortfarande sover ska jag sätta mig ute och läsa tidning.

Det här är Theos favoritsysselsättning just nu


Bakar "pepparkakor" eller gör mask av play doh lera

medan lillebror sysslar med det här

sitter i gåstolen och kikar lite, strax efteråt blev han missnöjd.

Nä nu ska jag gå och göra något vettigare.

KRAM


Kommentarer
Fia skriver

Hej! Tack så mycket. hon är så söt!

Söta och stora pojkar du har! :)

kram

2010-06-12 @ 21:54:06
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0